Als professional organizer werk ik altijd met je samen. Ik adviseer en denk mee maar jij beslist zelf welke spullen er weg gaan, waaraan je jouw geld uitgeeft, hoe je de administratie wilt inrichten, aan welke zaken jij je tijd wilt besteden, en hoe je jouw leven inricht.

Je kunt per e-mail of per telefoon contact met mij opnemen. We maken dan een afspraak voor een intakegesprek bij jou thuis of op kantoor om kennis te maken, jouw hulpvraag te bespreken, en te kijken naar een gewenst eindresultaat.

Op basis van het intakegesprek ontvang je van mij een concreet voorstel en als je akkoord bent, gaan we samen aan de slag. Dat kan zijn:

  • één of meer dagdelen ter plekke gezamenlijk opruimen en ordenen;
  • in sessies van meestal drie uur steeds een deel van de afgesproken klus aanpakken;
  • regelmatig (telefonisch) advies.

Indien je spullen wilt afvoeren kijken we of deze voor duurzaam hergebruik in aanmerking komen.
Ter afsluiting volgt meestal een evaluatie in de vorm van een bezoek, een terugkomdag of een telefonisch gesprek.

Beroepscode

Het werk brengt met zich mee dat ik inzicht krijg in vele privéaspecten van je leven. Alles wat we bespreken en wat ik zie, behandel ik vertrouwelijk. Hierbij hanteer ik de beroepscode van de NBPO, de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers: www.nbpo.nl. Jouw privacy is hiermee gewaarborgd.